• Кошик грн

    Ваш кошик порожній.

Загальна інформація

 

На товари, придбані в магазині «НЕОТЕК», поширюється дія Закону України «Про захист прав споживачів»від 13 січня 2006 року.

Характеристики, заявлені в описі, можуть відрізнятися від заявлених на сайті, точну інформацію можна дізнатися на сайті виробника.

Виробник може змінити параметри без попереднього повідомлення, тому на момент придбання конкретного товару уточнюйте їх у менеджера.

 

Отримання товару

При отриманні товару, необхідно перевірити:

  • відсутність механічних пошкоджень;

  • комплектацію;

  • характеристики;

  • документацію;

  • правильність заповнення гарантійного талона;

  • працездатність виробу.

 

Після того як товар забрано, претензії щодо механічного пошкодження і некомплектності товару не приймаються.

 

Гарантія та сервіс

 

Продукція, пропонована нашим інтернет-магазином, має гарантію від виробника і підлягає обслуговуванню в авторизованих сервісних центрах.

Гарантія не розповсюджується на ремонт або заміну частин у зв’язку з їх природним зносом (вентилятори, клавіатуру, мишку).

Тривалість гарантійного ремонту залежить від його складності та може складати від 2 до 14 робочих діб. В окремих випадках, за відсутності комплектуючих на складі виробника, термін виконання робіт може сягати до 60 днів.

Гарантійний термін продовжується на час перебування в ремонті.

Гарантія дійсна за наявності правильно та чітко заповненого гарантійного талона із серійним номером і датою продажу, чітких печаток фірми-продавця, неушкодженої гарантійної пломби.

Виріб знімається з гарантійного обслуговування у таких випадках:

  • при порушенні пломб;

  • при механічних ушкодженнях;

  • при навмисних або помилкових діях користувача, що призвели до поломки;

  • якщо проводилась експлуатація без електричного заземлення;

  • припорушенні правил експлуатації, використанні його не за призначенням;

  • при використанні носіїв з неліцензійним програмним забезпеченням;

  • при проникненні всередину виробу сторонніх предметів, рідин, комах;

  • за наявності слідів стороннього втручання або виконання ремонту в сервісному центрі, неуповноваженому «НЕОТЕК»;

  • при неправильному транспортуванні;

  • при невідповідності Державним стандартам та нормам телекомунікаційних, кабельних мереж та мереж живлення;

  • втраті або пошкодженні виробу внаслідок обставин непереборної сили, при нещасних випадках, неправильній вентиляції;

  • за відсутності цього гарантійного талона.

 

Сервісний центр не відповідає за втрату або знищення програмних продуктів, баз даних, а також іншої інформації, що трапились унаслідок виходу з ладу обладнання.

Споживач несе відповідальність за прийом обладнання на відповідність вимогам документації.

 

Повернення або обмін товару протягом перших 14-ти днів

 

Згідно зі статтею 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінено або повернуто у магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови:

  • товар не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів потрапляння рідини у виріб або на упаковку, документацію.

  • програмне забезпечення не піддавалося змінам (крім випадків звернення до авторизованих СЦ, у такому разі має бути присутня відповідна довідка про виконану роботу).

  • товарний вид збережений, тобто залишилися всі ярлики, наклейки та інші приналежності товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, запакований як при першій покупці.

  • наявні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), збережені всі ярлики і заводське маркування.

 

Якщо товар в не робочому стані, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не були порушені.

 

При звертанні в сервісний відділ повідомте:

  • № замовлення або № товарного чека;

  • дату придбання товару;

  • причину звернення або несправності.

 

З питаннь сервісу телефонуйте:

  • обслуговування та ремонт комп’ютерів (0352) 43-39-98

  • обслуговування та ремонт принтерів, копіювачів (0352) 43-39-88

  • заправка картриджів (0352) 43-39-88

 

Обміняти або повернути товар можна в нашому магазині за адресою:

  • м.Тернопіль, вул.Руська, 9, «НЕОТЕК»